در این قسمت به صورت خلاصه و کامل به شما کلیه مراحل و روند درآمد زایی کاربران رو از ابتدا توضیح می دیم...و همچنین برای شما دلایل اینکه شما چطوری به این راحتی می تونید درآمد داشته باشید رو هم باز می کنیم!!!
مرحله اول:
در ابتدا و برای شروع درآمد زایی ، شما می بایست از طریق سوالات مظنه خودتون رو به ما معرفی کنید ، تا ما بدونیم که شما رو برای درآمدزایی در چه گروههایی قرار بدیم.
ما از شما اطلاعاتی از قبیل : ویژگی ها فردی، سلیقه تون در مد وپوشاک و دکوراسیون ،علایق و سرگرمی ها ، شغل ،تخصص و مهارت ها رو نیاز داریم
که هیچکدوم از این اطلاعات وارد حریم شخصی شما نمیشه و پاسخ به اونها اختیاری هست.
ما چرا این اطلاعات رو از شما می خوایم؟؟
برای مثال: فرض کنید شما یک خانم 35 ساله دارای فروشگاه لوازم دکوری و مسلط به پیانو و علاقه مند به کمپینگ و کوهنوردی هستید و بسیاری موارد دیگه مثل سلیقه لباس ، مدل ماشین و... هستید.
ابتدا شما این اطلاعات رو از طریق پاسخ دادن سوالات به ما میدید.و ما هم پس از بررسی تمام پاسخ ها و ویژگی های شما ،مرحله اول درآمدزایتون رو فعال می کنیم.
این اطلاعات چطوری باعث درآمد زایی می شن؟??
خب ، تا اینجا متوجه شدیم که شما با ویژگی هایی که دارید برای چه صنف هایی ارزشمندتر از بقیه هستید:
بزارید اینجا با چند مثال از ویژگی هاتون توضیح بدیم:
فرض میگیریم خودروی شما هیوندای i 20 هست ، که فروشگاها ،نمایندگی ها، فروشگاه های قطعات فنی، تزئینی ،لاستیک و...
از ما خواستن که تبلیغاتشون و صفحه فروشگاهیشون رو فقط به کسانی که خودرو برند هیوندای دارن نشون بدیم.و این مساله برای کمپانی و فروشگاههای مرتبط با مابقی ویژگی های شما هم هست
و دلیل اونها اینه که:
در نظر داشته باشید که برای ویژگی کمپینگ و کوهنوردی ، تعداد زیادی فروشنده وجود داره که که هر کدوم محصول خودشون رو دارن و شما برای
اونها هم اهمیت دارید ، و ممکنه فقط برای مدل خودرویی که دارید ده ها تبلیغ مرتبط بهتون نمایش داده بشه که شما فقط با Follow کردن و دیدن
محصولات اون فروشگاه پولی که در نظر گرفته به حسابتون واریز می شه....
فروشگاههای لباس و دکوراسیون ترجیح میدن ، فروشگاه و تبلیغ شون به کسایی نشون داده بشن ، که سلیقه اونها با اجناس فروشگاهشون بیشترین نزدیکی رو داشته باشه و این احتمال خرید مشتری رو چندین برابر میکنه و همینطور برای مشتری هم یک مزیت محسوب میشه که فروشگاهی رو میره که اجناسش به سلیقه اش خیلی خیلی نزدیک هست!
البته این نکته رو در نظر داشته باشید که مهم ترین و پردآمدترین ویژگی شما ، شغل شماست...چون شغل شما هر چیزی که باشه برای خیلی از کسب وکارها و کمپانی های بزرگ ارزشمند هست ، و خود شما به راحتی می تونید با بررسی اینکه شغل شما با چه کسب و کارهایی در ارتباط هست و برای اونها اهمیت داره ، متوجه این موضوع بشید که چقدر میتونه شغل تون برای شما درآمد زا باشه.