Mazzaneh Board

مظنه بورد (سبکی جدید در دنیای تبلیغات)

مظنه بورد چی هست؟؟

شما در مظنه بورد می توانید با دیدن تبلیغ و به خاطر سپردن ویژگی های محصولات تبلیغ شده، در مسابقه مظنه بورد شرکت کنید و در هر تبلیغ با پاسخ دادن به چهار سوال 4 گزینه ای (که سوالات از مطالب توضیح داده شده درمورد محصول طرح شده است) بدون قرعه کشی50 تا 2000 MZN برنده شوید.معادل با دو میلیون تومان برای هر مسابقهمبلغ جایزه هر مسابقه مشخص است و هر کاربر در روز می تواند فقط در 2 مسابقه مظنه بورد شرکت کند.هر 1MZN معادل با هزار تومان می باشد.

نمونه تبلیغ و مطالب آن

mazzaneh.ir

گزارشات مالی (دریافت ها و پرداخت ها):

در مظنه بورد شما می توانید کلیه گزارشات مالی، تمامی مبالغی که برنده شده اید و همه ی برداشت های خود را همراه با جزئیات مشاهده کنید.
در مظنه میتوان با صرف کم ترین زمان، به صورت ماهیانه درآمد داشته باشید، که به مرور با آن ها آشنا خواهید شد.
mazane مظنه

شروع تبلیغات:

ما در سال 1400 تبلیغات محیطی و سوشیال مدیای مظنه را به صورت تیزینگ (Coming Soon یا بزودی) شروع کردیم و این تبلیغات به صورت مستمر حدود 9 ماه ادامه داشت، که بعد از تیزینگ ما محتوای تبلیغات را به معرفی نرم افزار و امکاناتش تغییر دادیم.

شاید از خودتون بپرسید از 1400 با این همه تبلیغ ، تا الان کجا بودید؟؟

پاسخ اینه که ما در حال تغییر و توسعه مظنه به یک نرم افزار با امکانات و ویژگی هایی که عملا مختص خود مظنه هست، بودیم، و خوشبختانه بزودی با بخش زیادی از آن ویژگی ها با شما خواهیم بود.

ما بعد از این همه تبلیغ، و بررسی بازخورد آن به یک سری نتایجی رسیدیم که:

انتخاب مدل تبلیغات و گرفتن بالاترین بازدهی از آن مستقیما به شغل و محصولی که می خواهید تبلیغ کنید بستگی دارد، و در اصل انتخاب درست مدل تبلیغات، میتواند تاثیر خیلی زیادی در نتیجه و هزینه تبلیغات داشته باشد. برای اینکار ابتدا باید ببینید که اکثر مخاطبان و مشتریان شما چه کسایی هستند، از چه قشری از جامعه و همچنین میانگین سنی آن ها چقدر هست و....

mazzaneh.ir

چند درصد مخاطبان واقعی هستند؟

طبق آمار و تحقیقاتی که در زمینه تبلیغات و مدیریت برندینگ در مورد انتقال پیام انجام شده، از هر 100 نفری که در معرض پیام و تبلیغ هستند، 60 نفر به پیام توجه می کنند، 20 تا 30 نفر پیام را می خوانند و فقط 10 نفر به آن پاسخ می دهند. حالا فرض کنید شما در کمپینی شرکت کرده اید که حداقل 4 تا 5 میلیارد برای شما هزینه داشته است، با توجه به این آمار متوجه می شویم که فقط 10 درصد از مخاطبانتان واقعی بودند. (البته این آمار می تواند متغیر باشد و به نوع پیام(خلاقانه، لحن، انسجام و ...)، نحوه ارائه و یکپارچگی آن و سبک استراتژی هم بستگی دارد)

mazzaneh.ir

نتیجه گیری ما از تبلیغات:

زمانی که ما نتیجه و بازخورد مدل های تبلیغاتیمان را بررسی می کردیم، برای ما که یک نرم افزار بودیم و همچنین 9 ماه کل شهر شیراز را تبلیغات زده بودیم، به این نتیجه رسیدیم که بیلبورد و تبلیغات محیطی به نسبت هزینه ای که دارد بازده قابل قبولی نداشته است. البته این نتیجه گیری که ما داشتیم صرفا نسبت به نرم افزار و موارد مشابه هست و در مورد مابقی صنف ها ممکن است خیلی متفاوت باشد. به هر حال نتیجه گیری دوم ما این بود که چرا تبلیغات محیطی خیلی برای جذب کاربر مفید نیست!؟ پاسخش اینست که همان اشخاص کمی که بیلبورد و تبلیغات رو نگاه می کنند، تعداد خیلی خیلی کمی از آنها در همان لحظه موبایلشان رو بیرون می آورند و نرم افزار را دانلود می کنند و یا اینکه نام نرم افزار را به خاطر میسپارد و بعد از رفتن به خانه دانلود میکند. نکته مهم اینست که آیا ما با توجه به محتوا، طراحی و توضیحات نرم افزار، توانسته ایم نظر شخص را جلب کنیم و پیاممان را انتقال دهیم.

mazzaneh.ir

راه حل ما از تبلیغات:

بعد از این نتیجه گیری ها اولین راه حلی که پیدا می کردیم این بود که چطوری و از چه طریقی میتوانیم امکانات متفاوت نرم افزارمان را به مردم نشان دهیم و آن ها را ترغیب کنیم که این اطلاعات و ویژگی های متفاوت ما رو ببینند و مطلع بشوند، و بعد از آن به این فکر کردیم که فقط ما نیستیم که این مشکل را داریم و خیلی از برندها و محصولات هستند که نیاز دارند ویژگی های منحصر محصولشان را به مخاطبانشان توضیح دهند، ولی چون این کار زمان بر و وقت گیر است و همچنین انتقال همه ی پیام در تبلیغات محیطی کا ردشواریست، بیزنس ها باید هزینه های سنگینی برای تبلیغات بدهند. اما باید دید که آیا به نسبت هزینه ای که پرداخت می کنند بازدهی را هم دارد یا خیر!!!

mazzaneh.ir

جرقه ایجاد مظنه بورد :

در اینجا بود که همه ی تلاش ما به این سمت رفت که بستر تبلیغاتی را ایجاد کنیم که تمام این مشکلات را برطرف کند و تبلیغ دهنده بتواند با کمترین هزینه، بالاترین بازدهی را داشته باشد و همه ی کسانی که جذب شده اند، از کل ویژگی های محصول آگاه باشند.و اینگونه باشد که تبلیغ دهنده بتواند از این طریق تبلیغش را فقط به مخاطب هدفش نشان دهد (مثلا:فقط سوپر مارکت ها، خانم ها و یا فقط در شهر خاصی و...) و اینجا بود که مظنه بورد با کلی مزایای بیشتر از چیزی که اینجا توضیح داده شد،جزو آپشن های مظنه قرار گرفت. اگر شما صاحب برند هستید و قصد تبلیغ کردن دارید، پیشنهاد می کنم قسمت مزایای مظنه بورد برای تبلیغ دهنده را ببینید...با تشکر از شما

mazzaneh.ir