mazzaneh.ir

نحوه درآمد زایی در مظنه (شماره 1)

در این قسمت مواردی که می توانید از طریق آنها درآمد زایی داشته باشید و برای مظنه نیز موارد مهمی محسوب می شوند را به شما توضیح خواهیم داد.و شما جهت فهمیدن نحوه درآمدزایی نیاز دارید که حتما تمامی مقالات مرتبط با آن را مطالعه کنید و همچنین آپشن های مظنه را به خوبی بشناسید...چون اصل درآمد زایی شما بعد از تست مظنه (پرسیدن سوالات در مورد آپشن های مظنه) خواهد بود...و رسیدن به اعتبار بالا و همچنین باز شدن قفل های موارد دیگر،نیاز به داشتن اطلاعات کافی از مظنه و موفق بودن تست می باشد.

در این قسمت شما می توانید در ازای دعوت از هر شخص مبلغ 10،000 تومان دریافت کنید و زمانی این مبلغ به موجودی شما افزوده می شود که شخص مورد نظر وارد نرم افزار مظنه شود.

البته این نکته را هم مد نظر داشته باشید که اگر هر چقدر دوستان دعوت شده توسط شما بهتر باشند مبلغی که به شما تعلق میگیرد هم بیشتر خواهد بود و دعوت از کسانی که دارای کسب و کار هستند،باعث می شود که به ازای دعوت از هر کسب وکار فعال،قابلیت دعوت 3 شخص دیگر به شما داده شود.

سقف پاداش در این قسمت (200،000 تومان) می باشد. البته این پاداش بعد از بررسی فعالیت کسب و کار و کاربر دعوت شده خواهد بود و در صورتی که فعالیتی در مظنه نداشته باشند این پاداش در مورد کاربر دعوت شده صفر می باشد.

در این قسمت پاداش دعوت کاربر عادی و یا یک کسب کار همگی به میزان فعالیت آنها ارتباط مستقیم دارد.

میزان فعالیت اشخاص دعوت شده توسط شما می تواند تاثیرات مثبت و یا منفی برای شما داشته باشد.

به این صورت که بعد از گزارش گیری ماهیانه از کاربران ،هر چقدر که این اشخاص دارای فعالیت بیشتری بوده باشند (مثل: ساخت کسب و کار فعال در مظنه ،میزان معاملات آنها،سایز و گرید بیزینس آنها، تعداد دعوت از دوستان توسط آنها و...) برای شما نیز امتیاز بیشتری در نظر گرفته خواهد شد.

در صورتی که کاربران دعوت شده توسط شما فقط صرفا یکبار جهت دریافت مبلغ تعیین شده وارد نرم افزار شوند و هیچگونه فعالیتی در مظنه نداشته باشند مبلغ پرداخت شده به شما از حسابتان کسر خواهد شد...و به پروسه اعتبار سازی شما نیز لطمه وارد می شود.

اگر شما جزو اشخاصی هستید که دارای شغل ثابت دولتی و یا صاحب و مالک یک کسب و کار آزاد نمی باشید و بالاتر از 18 سال سن دارید می توانید رزومه شغلی و سوابق خود را دراین قسمت ثبت کنید و توجه داشته باشید که تمامی سوالات موجود در رزومه به علاوه تصویر پروفایل را به صورت کامل ثبت کنید و در صورت داشتن رزومه به صورت فایل pdf آن را آپلود نمایید.

ثبت رزومه به معنای اینکه هم اکنون در جستجوی کار هستید، نیست.

و شما با ثبت کامل رزومه، هر زمان که در آینده قصد پیدا کردن شغل جدیدی را داشتید،با فعال کردن گزینه «در جستجوی کار هستم» رزومه ی شما برای کارفرمایانی که به دنبال شخصی همچون شما هستند،نمایش داده خواهد شد.

ساخت اکانت فروشگاهی

در صورتی که شما دارای شغلی که ارائه دهنده محصول و یا خدماتی که در مظنه وجود دارن هستید، می تونید با ساخت اکانت فروشگاهی،و ثبت حداقل 10 محصول مبلغ 100،000 تومان نیز دریافت کنید..و اینکه می تونید محصولات خودتون رو به روش های جدیدی که خیلی از اونها برای اولین بار هستن که می بینید، به فروش برسونید و اگر نحوه فروش در مظنه رو ببینید متوجه می شید که شما حتی بدون انجام هیچ کاری و فقط با زدن یک دکمه هم می تونید فروش داشته باشید اون هم در فروشگاه خودتون و به صورت نقد...بدون پرداخت پورسانت به مظنه.


اگر که صاحب فروشگاهی نیستید میتونید در قسمت دعوت دوستان کسانی رو که دارای فروشگاه هستن رو دعوت کنید و هر چقدر فروشگاه مورد نظر قوی تر و شناخته شده تر امتیاز شما هم بیشتر (بیشترین امتیاز برای دعوت کسب و کارهایی هست که دارای سایت فروش محصولات هستند.)

میزان حضور در نرم افزار ،تعداد آگهی های خرید و فروش و گفتگو با فروشندگان و در نهایت خرید محصول (البته این نکته رو حتما در نظر داشته باشید که آگهی های شما بر اساس اصول مظنه ثبت بشن و صرفا فقط نوشتن یک کالا بدون توضیحات نباشه)

یکی از تاثیر گذار ترین و مهم ترین موارد برای مظنه، قسمت سوالات مرتبط با امکانات مظنه هست...چونکه در این قسمت، شما باید به سوالاتی پاسخ بدید که تماما در مورد امکانات مظنه هستن و گرفتن امتیاز بالا در این قسمت، کمک زیادی به بالا رفتن ارزش شما می کنه و از نظر ما جزو موارد مهم تلقی میشه.

تولید محتوا در فضای مجازی،وبسایت ها و شبکه های اجتماعی با سبک و مدل خود شما... اگر شما بتونید از هر نظر محتواهایی تولید کنید که بازده بالایی داشته یا به معرفی صحیح مظنه کمک کنه و محتوای تولید شده، توسط تیم ما تایید و یا در مظنه استفاده شود،گام بزرگی در رسیدن به اکانت طلایی مظنه و استخدام در مظنه برداشتید.

در ضمن این نکته را در نظر داشته باشید که اگر قصد انتشار محتوای تولید شده را در شبکه های اجتماعی دارید، حتما قبل از انتشار باید توسط تیم مظنه تایید شود.

ارسال نظرات و انتقادات و مهم تر از همه تولید محتوا در مورد مظنه و ارسال از طریق تیکت یا ایمیل، نیز یکی از فعالیت های پر اهمیت برای مظنه هست و هر چقدر نظرات شما تاثیر گذارتر باشه ارزش اون برای ما بیشتر هست.

تولید محتوا می تونه طراحی یک پوستر و یا بلاگ و همچنین ریدیزاین صفحات نرم افزار و یا ساختار نوشتاری بلاگ ها و...باشه که در همه ی این موارد شما می تونید از استعدادتون استفاده کنید و هر چقدر این موارد بهتر و با بازدهی بالاتر باشن، مزایای شما هم بیشتر، مخصوصا در قسمت هایی که بتونید نظرات و طراحی هایی داشته باشید که مورد استفاده ما قرار بگیره و اگر به دفعات اتقاق بیوفته،شما بدون هیچگونه شرایط خاصی ،در هر کجای کشور که باشید. در مظنه استخدام پاره وقت و جزوی از تیم مظنه خواهید شد.

به طور کلی،در مظنه آپشن های زیادی وجود داره که یک کاربر می تونه از اونها استفاده کنه و علاوه بر داشتن درآمد چند میلیون تومانی در ماه،به مرور نیز میتونه اکانت طلایی مظنه رو هم به دست بیاره.

اکانت طلایی یک مزیت کاملا ویژه و خاص برای کاربر هست که برای به دست آوردن اون زمان نسبتا زیادی رو لازم داره و همچنین نیاز به انجام فعالیت های موثری هست که علاوه بر ارتقای خود کاربر، در خصوص ارتقای مظنه نیز تاثیر گذار باشه...و زمانی که کاربری تونست به سطح طلایی در مظنه برسه،مزایایی که به اون تعلق می گیره به حدی ویژه و خاص هستند که همه رو شگفت زده می کنه...و به دلیل خاص و محدود بودن این اکانت در حال حاضر قادر به گفتن مزایای اون نیستیم و فقط کسانی می تونن مزایای اون رو ببینن که به سطح مورد نظر ما رسیده باشن.

برای درک صحیح تر از میزان درآمدی که می توانید در مظنه به دست آورید و همچنین موارد دیگری که برای رسیدن به درآمد بالا می توانید استفاده کنید،مقاله های بعدی را هم مطالعه کنید...نکته مهم در این جمله به طور خلاصه به این صورت است: تا زمانی که کاربر تمام امکانات مظنه را متوجه نشده باشد و از تست سوالات مظنه که در مورد آپشن های این نرم افزار می باشد،نمره قبولی نگیرد،رسیدن و باز شدن قفل های امکانات اصلی درآمد زایی امکان پذیر نخواهد بود.