mazzaneh.ir

اکانت مظنه یار چیست؟

اکانت مظنه یار، اکانتی ویژه انجام معاملات عمده و بزرگ در حوزه های مختلف نظیر ملک،خودرو،مواد غذایی و بهداشتی (عمده)،لوازم خانگی و.... که فقط جزو معاملات کلان و ویژه محسوب می شوند می باشد

مظنه یارها چه کسانی هستند؟؟

مظنه یارها افرادی هستند که دارای اکانتی ویژه جهت انجام معاملات عمده و بزرگ در حوزه های مختلف نظیر:ملک،خودرو،مواد غذایی و بهداشتی (عمده)،لوازم خانگی،دیجیتال و... هستند. و معاملات آنها در حوزه های مختلف صنفی که فقط جزو معاملات کلان و ویژه محسوب می شوند می باشد.






چند نمونه درخواست که افراد دارای اکانت مظنه یار می بینندنکته 2:شما بعد از خرید اکانت مظنه یار نیازی ندارید که انجام معاملات را کاملا در مظنه انجام دهید،





خرید اکانت مظنه یار:

بعد از خرید اکانت مظنه یار از آن پس می توانید تمامی درخواست ها و آگهی های ویژه که صاحبان آگهی برای خرید یا فروش آن (%درصد و کمیسیون) تعیین کرده اند را،در همه ی صنف ها ببینید و بر اساس تجربه کاری و روابطی که دارید نسبت به خرید و فروش آن اقدام کنید.و نیازی به اینکه معامله کاملا در مظنه انجام بگیرد ندارید و در صورت داشتن مشتری برای موارد ذکر شده در آگهی ها،می توانید معامله خود را از هر روشی که دوست دارید انجام دهید و سود خود را از هر معامله داشته باشید.





( شما به هیچ وجه نیازی به پرداخت کمیسیون در خصوص معاملات خود به مظنه نخواهید داشت)





نکته:

هیچ کدام از کاربران مظنه چه اشخاص دارای کسب و کار و چه کاربر عادی قادربه دیدن آگهی های دارای کمیسیون نخواهند بود و این آگهی ها فقط برای صاحبان اکانت مظنه یار ارسال خواهد شد .و تمامی درخواست های خرید و فروش قبل از انتشار با دقت بررسی شده و هیچگونه درخواست خرده و کوچک از طرف ناظر تایید نخواهد شد.